Una cu LED-uri

Am achiziționat în urmă cu câteva luni, corpuri de iluminat pentru hol, living, dining și bucătărie. Toate având becuri cu LED. Agentul comercial ne-a recomand becuri destul de scumpe (50 lei / bucata), pe motiv că sunt foarte eficiente energetic și fiabile, având garanție un an de zile.

După o scurtă perioadă de timp, spre suprinderea mea, 3 becuri s-au ars. M-am prezentat cu ele la magazinul respectiv, pentru înlocuire. Aici supriză: nu există astfel de becuri în stoc la în toata rețeaua lor de retail! Nu au altă soluție decât să aștept încă 2 săptămâni să reintre în stoc. Mi se cere numărul de telefon să fiu anunțat când se întâmplă. Nu am de ales și accept situația.

Trece o lună de zile și pentru că nu mă contacta nimeni, le mai fac o vizită. O nouă supriză, evident neplăcută: nu s-a primit nimic, nu există stoc, nu se știe nimic. Mă enervez și le explic că am să depun o plângere la Oficiul pentru Protecția Consumatorului (OPC), că am achiziționat acele becuri și am plătit pe ele un preț mai mare tocmai pentru că au garanție și pentru că le pot schimba rapid dacă existe probleme cu ele.

Într-un moment de sinceritate, agentul comercial îmi mărturisește cu amărăciune: „Eu vă înțeleg, însă nu aveți idee în ce situații penibile mă pune magazinul. Îmi și pare rău că lucrez aici …”.  Nu știam dacă să empatizez cu săracul om (care nu-și asumă nicio răspundere) sau cu prestigiosul magazin ai căror angajați se plâng clienților de cât de incompetent este angajatorul și de cum îi pune pe ei în situații penibile …

 

One Comment

  1. Zsolt

    Eu le-am cumpărat cu 12 RON bucata dinstr-un magazin destul de cunoscut, cu 2 ani garanție, asta acum 6 luni, toate funcționează perfect și foarte economic.

    Părerea mea este că te-au înșelat cu 50 RON / bucata.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *